tirsdag den 10. november 2009

Stor sten 1.

2. billeder til at hænge på væggen (ikke motiv til sten)

3. billeder til at hænge på væggen, ikke til motiv på sten

4.billeder til at hænge på væggen, ikke motiv til sten

5. Billeder til at hænge op på væggen, ikke motiv til sten. Mor muh liggende i stald øverst - solgt

6. Billeder til at hænge på væggen, ikke motiv til sten. Mor muh med krage til højre -solgt.

7. Billeder til at hænge på væggen, ikke motiv til sten

8. Billeder til at hænge på væggen, ikke motiv på sten

Julesten billede 9

Fuglesten billede 10

Armbånd Billede 11

Fuglesten billede 12



Fuglesten billede 13

10 kommentarer:

  1. Så fine ting du har.. Hvad koster dine fuglesten?? Og er det kun på sten du trykker det? Tænkte på rensdyr og den slags jeg kan se du har på billederne, men de er vel lidt for store til sten?? :)
    kh Rakel.

    SvarSlet
  2. Billederne er det også nogen du selv laver?? De minder mig sådan om Peddersen og Findus univers.. Dem er jeg helt vild med.. Fatter ikke hvordan de fanger lys og stemning i de bøger og tegnefilm... :)

    SvarSlet
  3. Jeg kan altså ikke forstå der ikke er en besked mere her.. Har sendt en!! Det jeg skrev var at jeg gerne ville købe 5 stk sten, el evt bytte, hvis jeg har lavet noget du kunne tænke dig at bytte med?? Du kan skrive til mig på ballalde@gmail.com..

    SvarSlet
  4. Meget meget smukke sten!
    Jeg vil gerne købe 5 stk. med fugle på.

    Du kan skrive til mig på info@lullaby.dk

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Hej :) hvor er de søde de sten! Jeg vil også gerne købe fem forskellige med fugle på til en sættekasse! Send gerne mail til christina@ennemark.dk :)

    SvarSlet
  6. Jeg så dine fuglesten hos Rakel og de er virkeligt smukke. Jeg holder meget af Fugle i farver som jeg tror du har klippet fuglene ud af og jeg har brugt billederne til masser af ting, men har aldrig tænkt på at sætte dem på sten. Hvad koster dine sten? Det behøver ikke være fugle, det kunne også være sommerfugle eller blomster.

    SvarSlet
  7. Jeg sælger fem fuglesten for 100 plus 38 i porto. Man kan også godt købe stenene enkeltvis. De store sten med f.eks blomster sælger jeg for 80 men der er porto dyr, jeg har ikke afsendt en endnu så ved ikke hvad det koster. (har mødtes med folk der har købt de store sten) jeg bor i århus frederiksbjerg.
    Mail er på vej til jer der har bestilt :) KH Signe

    SvarSlet
  8. Hej Marina, så lige jeg havde glemt at få svaret på hvor motiverne er fra. De laminerede billeder er fra en ældre dyrebog, "Lademans naturfører", fuglemotiverne er fra servietter jeg har fundet i Holte. (en udfordring at finde lige de motiverne man gerne vil have)

    SvarSlet
  9. Hvis du har flere med fugle vil jeg gerne købe 5. Skriv til mig på badutinput@gmail.com. så svarer jeg med adressen. Mange hilsner Marina

    SvarSlet